Vlaardingen – Een bijzonder gezicht vanavond aan de Doctor Wiardi Beckmansingel in Vlaardingen. Een bestuurder van een Volkswagen e-Up parkeerde zijn auto op een stenen kei.
Handhavers van de gemeente Vlaardingen troffen het voertuig aan. De ingeschakelde brandweer heeft de auto gecheckt. Ondanks een vloeistoflekkage bleek er geen gevaarsetting.
Er is geen bestuurder bij het voertuig aangetroffen. Een berger heeft het voertuig van de kei gehesen en geborgen.







